Aldrig samma misstag 2 gånger, det kommer nya

Jag gör aldrig om samma misstag två gånger. Jag hittar på nya. Som när jag lovat mig själv att inte shoppa upp mig på kläder i 34 när jag har 36.  Nu har jag istället börjat tro att jag drar 32 i klädstorlek. Hm, hur tänker jag där kan man tro...

Nu är det slut med klädtabbar och misstag i massor. Landade just efter en dundergod lunch bestående av bacon, broccoli, fetaost, chevreost och pasta. Det måste ni prova! Senare ikväll ska jag bort på lite thékalas för första gången hos en ny kompis. Kameran får såklart följa med. HA en underbar dag så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: norea

haha, jag brukar göra samma misstag, fast med skor :)

vad har du gjort idag då?

2009-02-18 @ 20:39:31
URL: http://noreaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0