Bryr man sig?

Hej! Sitter i datasalen och skriver, historielektionen blev inställd så jag ska snart avlägsna mig från skolansområde. Satt just och tänkte på hur typ alla "modemänniskor" just nu befinner sig i New York. Fancy fancy, jag skulle också gärna sitta på front row och spana in kläder från typ Marc Jacobs som jag aldrig skulle ens vilja ha på mig.

Tycker helt ärligt att det mesta man ser på modevisningar funkar bättre som inspiration för vad man inte vill ha på sig konstigt nog. Men i modeveckansanda tänkte jag sätta ihop lite outfits som garanterat kommer funka bättre som inspiration in en chockrosa hatt från Betsey Johnson.


pepparkaka

Åh idag vill jag ha UV stålar på min kropp! Brun som en jäkla pepparkaka ska jag bli i sommar var så säkra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0