Gårdagens största nyhet: 12 åringar har sex!

Igår läste jag i expressen om en 13 pojke, ja han såg inte äldre ut än 8-9, men han hade alltså blivit pappa. Vad sjutton gjorde jag när jag var 12 år? Inte hade jag sex i alla fall det är ett som är säkert. Antagligen var jag med mina kompisar och spionerade på killar eller köpte kläder och spelade basket. En natt hade jag en dröm där jag blivit gravid och det var försent för abort. Vilken dödsångest jag fick, det är inte klokt. Hoppas för allt i världen att den här lilla killen är mer mogen än vad jag var när jag var 12-13...

pappa vid 13

Kommentarer
Postat av: Lisa

Herregud, helt sjukt!

2009-02-17 @ 16:09:50
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0