På begäran: Balenciaga väskan

Hej på er och god morgon! Om det nu är en god morgon då det är flera minus grader ute och min lilla näsa inte längre känns av. Efter alla kommentarer jag fick när jag visade er min nitväska från Balenciaga tänkte jag berätta lite mer om den. Jag köpte den för cirka 6 månader sedan på natalie schutterman i stockholm & den finns tyvärr inte kvar längre. Priset låg på 7500 :- om jag minns rätt och den är absolut värd varenda öre. Dock bör man tänka en eller två gånger extra innan man köper en så dyr väska eller ett dyrt klädesplagg eftersom man kommer tröttna och den kommer bli omodern oavsett hur det känns när man faktiskt står där och ger kassörskan nästan en hel månadslön för en väska.

påse

balenciaga

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så snygg!!

2009-02-11 @ 12:40:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0