Kryssning Del 1

Hej på er! Nu är jag just hemkommen från skolan. Puh! Att somna 03:00 och gå upp 07:00 är väl inte allas dröm direkt. Men men. Nu till kryssningen, det var alltså jag, syster (14år), min kusin på 19 och hennes mamma + väninna i en annan hytt. Helt ärligt tog det inte mer än 30 sekunder innan min syster hittade någon kille. Som vi sedan fick höra om under resten av resan. Vi åt fantastisk ( och tyvärr mindre fantastisk ) mat och skålade i drinkar enda fram till söndag morgon 05:00.  Vid 1 bestämde vi oss för att gå upp til nattklubben, då hade vi redan sett cirka 5 personer spy och ligga helt utslagna. Uppe på "nattklubben" som mer kändes som en strippklubb stod mest folk och dansade något sensuellt. (läs: för sensuellt för att någon annan kan kunna vara i närheten.) 20åriga tjejer med klänningar korta som linnen satt vid sina bord och när någon äldre herre gick förbi följde de med dem och - Ja man kan ju fråga sig vad det gjorde för efter cirka 20min var det tillbaka och han lämnade henne. Men men, vi stannade inte så länge, min syster hade haft turen att hitta någon som vill dela med sig av sin köpsprit på rummet så hon kom tillbaks till hos efter ett toalettbesök och var askalas! Allt som allt var resan helt ok. Dock tror jag det kommer bli ungefär 10 gånger roligare på Oasis den 28 januari.

dinmkar1
Underbart goda drinkar, jag hade utan problem kunnat drinka ett par till nu på direkten, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0