Kryssning Del 2

Taxfreen på båten var faktiskt lika bra som jag hade hoppats på. Sprit till ett helt land, godis i massor, billiga CD skivor och DVD-boxar till väldigt snälla priser.  Tea har köpt sitt Gitarr Hero för 1800 kronor här i Sverige och på båten kostade de runt femhundra lappen (!!!!). Åker vi igen köper jag nog med mig ett par stycken, ett till mig och ett par till mina vänner! Om ni vill fynda så är det ett hett tips att shoppa loss där! Är du ute efter kläder får du söka dig någon annanstans. I klädesväg var det inget vidare.

efterrätt
Ett berg av efterrätter. Ni vet hur det är - ser det mindre gott ut är det riktigt smaskigt!

vodka
Det bästa i hela taxfreen? Ja för alla över 20 iaf!

drink
strawberry daiquiri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0