Kusin vitamin

Hej! Imorse tog jag tåget till min kusin Tea i uppsala. Eftersom vi båda älskar Desperate Housewifes kollade vi först några timmar på det. Efter det tog vi en promenad runt Uppsala, men det var så fruktansvärt kallt att vi inte orkade mer än 2 timmar. Nu har vi precis haft våran egna lilla julklappsutdelning. Av mig fick Tea en kryssning som vi ska åka på nästa helg och lyssna nu! Jag fick en ny mobil. Jippie! Bilderna som man tar med mobilen är kanske inte av högsta kvalitet men de räcker absolut för att visa dagens klädsel! Nu ska jag kolla runt lite på nätet och efter det ska vi nog fortsätta kolla på DH! Hej svejs.

mobil
Tack Tea! Nu ska det fotas!

kifnhs

Kommentarer
Postat av: anna

Snygg mobil :)

2009-01-03 @ 20:27:37
URL: http://heeejanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0