Lyckopiller

Hej på er! Nu ska jag snart hem till min kompis Anna för att kolla på lyckopillret Mama Mia och äta pizza. I morgon åker jag till Tea i Uppsala och på lördag åker vi med Birka Paradise på kryssning. Jag hoppas att största delen av resan ska spenderar på antingen SPA avdelningen eller vid middagsbordet! På måndag börjar jag skolan och det rejält. Första lektionen är det bara att installera sig på Matte prov. Jag vill ju inte direkt sitta i hytten och plugga så det blir ikväll och imorgon som jag får slita som ett djur. Prov på 60 sidor är allt annat än kul. Nu måste jag springa, vi hörs imorgon!

monki kjol
Är det någon som vet om den här kjolen finns kvar i butik? Min kompis Sally skulle till Monki idag så jag håller alla tummar och tår för att den ska finnas kvar. Bild: Sofi fahrman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0