New bag,

Min syster kanske ska till New York. Men gissa vad jag fick igår?! Min moster har varit i New York i 4 dagar i affärer, och sa innan hon åkte att hon tyvärr inte skulle hinna springa något på stan. Men man ska aldrig säga aldrig. Igår kom hon hem till oss med en stor kasse. En kasse där det visst stod Luella, men inte tänkte jag på det. Jag var ju så säker på att det inte fanns något till mig. Sedan tog hon ut en rosa påse och då vaknade jag till liv. I påsen gömde sig den här väskan. Jippie, nu känns det i alla fall inte lika hårt att få stanna hemma.

luella påse

väska luella

Vilken snygging. Den här väskan kommer ni garanterat få se mer av! Var så säkra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0