Shopping+ Ikea

Åh heej! Idag har jag riktigt fyndat på rean. Vi var först på Ikea och efter det åkte vi in till stan för att se vad som fanns kvar. Jag hittade ett långt linne som jag kommer ha mer som klänning och ett par chinos med hög midja. Båda hos Acne. Jag vet att jag är fast men i perioder kan man ju fastna lite sådär.. Köpte även Desperate Housewifes säsong 4 så ikväll ska jag mysa med boxen. Förresten ett nyttighetstips, köp en stegräknare. Om man vill ha garanterad viktnedgång ska man ligga runt 12 000 steg varje dag. Oj, jag har visst några tusen kvar som jag måste ge mig ut och klara av. Hej svejs!

linne
Underbart mjukt linne. Har på känn att det kommer användas flitigt i sommar.

byxor
Riktigt fina byxor, är supernöjd med detta köp!

hvb
En av världens bästa dramaserier, riktig underhållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0